درخواست پشتیبانی

برای دریافت خدمات پشتیبانی مناسب لطفا قبل از پرکردن فرم زیر موارد زیر را بررسی کنید.

مرحله اول : قسمت راهنما سایت را بطور کامل مطالعه فرمائید و در صورت لزوم از امکان جستجو مطالب استفاده نمائید.پاسخ بسیاری از سوالات شما در این بخش وجود دارد و نیازی به ارسال درخواست نیست.

مرحله دوم : انجمن پرسش و پاسخ محلی برای درج سوالات است و پاسخ آن توسط کارشناسان و یا اعضا دیگر درج می گردد.قبل از ارسال پست جدید در انجمن از عدم وجود پاسخ به سوالات خود در پرسش های قبلی اطمینان حاصل نمائید. انجمن پرسش و پاسخ کارتخوان

توجه:در صورتی که پس از تکمیل و ارسال فرم فوق، بر اساس تشخیص کارشناسان نیاز به ارسال فیزیکی دستگاه به مرکز تعمیرات بود موارد زیر را رعایت نمائید.

توجه:در صورتی که تعداد دستگاه های شما برای تعمیرات بیش از یک عدد است پرکردن اطلاعات در فایل اکسل و ارسال آن از طریق ایمیل الزامی است

  • در صورتی که ایراد یا مشکل ابرازی ربطی به باطری و آداپتور کارتخوان ندارد از ارسال آنها به همراه دستگاه خودداری فرمائید.
  • در صورتی که دستگاه کارتخوان شما از نوع سیار است حتما سیمکارت خود را خارج نمائید.مسئولیت هر گونه مشکلات بعدی به عهده مشتری است.
  • به هیچ وجه دستگاه را بدون فرم پذیرش و هماهنگی قبلی به مراکز تعمیرات ارسال نفرمائید.
  • حداقل زمان انتظار ۱ هفته است.البته این زمان وابسته به مشکل کارتخوان و در دسترس یا عدم دسترس بودن قطعات یدکی مورد نظر است.مراحل کاملا بصورت الکترونیک مدیریت می شود لذا از تماس مکرر با شماره های شرکت اکیدا خودداری فرمائید.
  • حتما پس از ارسال کارتخوان به مراکز تعمیرات ،رسید تیپاکس را برای کارشناس پذیرش ارسال نمائید.
  • فقط و فقط دستگاه ها از طریق تیپاکس قابل تحویل می باشد.از ارسال دستگاه از طریق روشهای دیگر از جمله پست،تعاونی و … اکیدا خودداری فرمائید.مسئولیت عدم رعایت این موارد به عهده مشتری است.
  • هزینه ارسال و دریافت دستگاه از طریق تیپاکس به مرکز تعمیرات به عهده مشتری است .در صورتی که هزینه حمل پرداخت نشده باشد، دستگاه مورد پذیرش نخواهد بود و ضرر و زیان حاصل از عدم هماهنگی به عهده مشتری است.
  • کارشناسان ما بر اساس فرم پذیرش و موارد ابرازی شما در آن ،نسبت به رفع نقص دستگاه شما اقدام خواهند نمود و موارد درج نشده جزو مسئولیت کارشناسان مربوطه نخواهد بود.
  • ممکن است گزارش سایت تیپاکس با زمان رسیدن کالای شما به تکنسین های تعمیرات( به دلیل عملیات داخلی ثبت ورود به انبار کالاهای تحویل شده از طرف تیپاکس و صف داخلی تعمیرات)؛مغایرت داشته باشد.لذا تکنسین ها و پاسخگو های تلفنی شرکت تا زمانی که کالای رسیده از طرف تیپاکس ورود به انبار تعمیرات نخورده باشد امکان مشاهده آن را ندارند و از اطلاع رسانی آنی معذورند.
  • توجه داشته باشید که محل دفتر اداری شرکت ، انبار و مرکز تعمیرات در یک محل متمرکز نیستند‌.لذا از مراجعه حضوری جهت دریافت دستگاه اکیدا خوداری فرمائید.
  • دستگاه کارتخوان تعمیرات فوری،آنی یا در محل ندارد و توسط شرکت های غیر مجاز قابل تعمیر نیست.
  • پس از بررسی اولیه و قبل از هرگونه تعمیرات ،برآورد هزینه تعمیرات و مدت زمان مورد نیاز به شما اعلام می گردد و پس از ثبت فیش پرداختی شما در سیستم عملیات تعمیرات روی دستگاه شما شروع می شود.لذا تاریخ رسیدن دستگاه شما به انبار ملاک محاسبه زمان تعمیرات نیست و تاریخ ثبت فیش پرداختی شما در سیستم ملاک محاسبه زمان تعمیرات و تائیدیه موافقت با هزینه و زمان اعلام شده است.در صورت عدم تائید هزینه و مدت زمان اعلام شده کارتخوان مربوطه به آدرس مندرج در فرم پذیرش عودت داده خواهد شد.
  • توجه کنید روزهای تعطیل عمومی،تعطیلات رسمی شامل روزهای پنجشنبه و جمعه امکان ارسال یا دریافت دستگاه از طریق تیپاکس وجود ندارد.
  • در صورتی که کارتخوان شما دارای کارت گارانتی معتبر است آن را داخل بسته قراردهید.در صورت مخدوش بودن کارت گارانتی یا برچسب های گارانتی روی دستگاه، گارانتی مورد پذیرش نخواهد بود.
  • موارد فوق پشت فرم پذیرش درج میگردد.لذا پس از دریافت فرم پذیرش از کارشناسان شرکت، آن را در یک برگ پشت و رو a4 چاپ کنید و هر دو طرف را امضا کنید و اثر انگشت بزنید و آن را در بسته ارسالی قراردهید.مسئولیت بسته های ارسالی فاقد برگ پذیرش ،مخدوش یا بدون اثر انگشت و امضا به عهده ارسال کننده است.
error: این محتوا مورد حمایت قانون کپی رایت است