مسترکارت وارد متاورس می‌شود

مسترکارت با ۱۵ نشان تجاری ان‌اف‌تی وارد متاورس می‌شود

غول خدمات مالی مسترکارت ورود خود به متاورس را از طریق ثبت ۱۵ درخواست نشان تجاری مرتبط با حوزه‌ ان‌اف‌تی نمایان کرد.

بنا بر درخواست نشان تجاری ثبت‌شده در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری، مسترکارت قصد دارد پرداخت‌های مجازی را در متاورس و دیگر دنیاهای مجازی ارائه دهد.

مسترکارت تنها شرکت در بین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت نیست که از طریق ثبت حق اختراع مبتنی بر رمزارز اقدام به ورود به متاورس می‌کند.

این غول خدمات مالی، ورودش به متاورس را از طریق ثبت ۱۵ نشان تجاری مرتبط با ان‌اف‌تی نشان داده است.

طبق یک درخواست نشان تجاری ثبت‌شده در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات‌ متحده، مسترکارت قصد دارد پرداخت‌های مجازی را در متاورس

و دیگر دنیاهای مجازی ارائه دهد. مستر کارت علاوه بر یک نسخه مجازی از خدمات اصلی خود تلاش‌های جاه‌طلبانه بیشتری را برای میزبانی از مشتریان خود در این محیط مجازی نشان داد.

به‌عنوان‌ مثال با درخواست ثبت‌شده با شماره ۹۷۳۴۶۰۲۹ مسترکارت به‌دنبال ارائه محیط مجازی‌ای است که در آن کاربران بتوانند

برای فعالیت‌های تفریحی، آموزشی، شبکه‌ای، خرید، اوقات فراغت یا سرگرمی علاوه بر ساخت و میزبانی یک جامعه آنلاین برای دارایی‌های دیجیتال،

ان‌اف‌تی، متاورس و دنیاهای دیجیتال تعامل داشته باشند.

مسترکارت در حال ساخت بازار آنلاین

بر اساس درخواست نشان تجاری ۹۷۳۴۶۱۱۲، مسترکارت با ایجاد این فضاهای مجازی همچنین می‌خواهد یک بازار آنلاین برای خریداران و فروشندگان کالاهای دیجیتال قابل دانلود و رسانه‌هایی که توسط ان‌اف‌تی‌ها تأیید هویت شده‌اند، ایجاد کند.

یک فهرست جامع و درخواست‌های نشان تجاری ثبت‌شده از طرف مسترکارت مرتبط با متاورس و ان‌اف‌تی که در یک توییت توسط «مایک کوندودیس»، وکیل نشان تجاری USPTO منتشر شده، نشان می‌دهد آنها همچنین شامل نشان‌های تجاری برای نام تجاری مسترکارت، تگ‌لاین‌های «بدون قیمت» آن و لوگوهای حلقه‌های نمادین در فضای مجازی هستند. در اوایل سال جاری مسترکارت با صرافی رمزارز کوین‌بیس جهت تسهیل خرید ان‌اف‌تی همکاری کرد.

پرداخت‌ها در متاورس


در بین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، مسترکارت تنها شرکت واردشده به حوزه رمزارز از طریق ثبت اختراع مرتبط نیست. در اوایل سال ۲۰۲۰ ویزا یک درخواست حق اختراع برای ساخت یک ارز دیجیتال ثبت کرد و به‌تازگی یک ارز دیجیتال بومی را در شبکه‌های کارتی خودش توسعه داده است. غول پرداخت رقیب تلاشش را برای راه‌اندازی یک سرویس مشاوره رمزارز جهانی در اوایل سال جاری اعلام کرد.

در همین حال آمریکن‌اکسپرس هفت درخواست ثبت برای حضور در متاورس ارائه کرده است. اینها شامل برندسازی با کارت‌های پرداخت مجازی، خدمات دربان در محیط‌های مجازی و همچنین فعال‌کردن پرداخت در بازار ان‌اف‌تی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: این محتوا مورد حمایت قانون کپی رایت است
ثبت درخواست در لیست انتظار با وارد کردن ایمیل خود در فرم زیر ، هر زمان کالای مورد نظر شما در دسترس باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.